torsdag den 17. januar 2013

Vinterforkælelse med julegaver

Idag nød jeg at have tid til, som jeg formulerede det for mine forældre, pleje af sjælen -nemlig at lade tiden gå helt i stå og sænke mine hænder i et forfriskende neglebad (det første i år!). Normalt bruger jeg noget jomfru olivenolie blandet op med lunkent vand, men denne gang prøvede jeg 'Manicure Shakers' fra Xtreme Nail - små kugler der hældes i vand og opløses. De skulle efter sigende forfriske, blødgøre neglebånd, gøre neglene hvidere og dufte godt! Det står i hvert fald her i NAILS Magazine Jeg har her de blå - Funky Fresh, og det var nu sjovt at bade hænderne i små bobler der kildede fingerspidserne!


Denne pakke vandt jeg i en konkurrence, holdt af bloggen Negle Lir. Det var en julekonkurrence på hendes side, og her kan man se de to sødeste nissepiger sidde foran juletræet og trække mit navn :-)
De viste også fint frem hvad jeg havde vundet: Manicure Shakers, Pedi-Pops (større tabeletter som shakers, bare til fodbad -samme duft), en fil til fødderne og en rosenpind :) -Selvfølgelig pakket fint ind som en julegave og med tilhørende taske. Hvor er det lækkert!

I julegave fik jeg også en lækker håndcreme fra min kærestes familie, for de synes da at når jeg har så fine negle, skulle jeg da også have dejligt fine og bløde hænder :-) Jeg fik også lavet mig noget Nail Art, med temaet 'tasteful colorsmash' som er kategorien til en nail art-konkurrence. Jeg venter med ta offentliggøre dem til konkurrencen begynder d. 27. januar, men jeg kan sige det ser fint og stilet ud, og endda malet i hånden, selvom jeg længe prøvede at bøvle med tape for at få kanterne lige!
Hav en skøn torsdag aften derude!



2 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt luxus tid til sig selv!! :-)

    Hvis andre har lyst til at prøve de lækre produkter kan de købes hos neppersnails.dk :-)

    SvarSlet
  2. fedt! Det var en virkelig lækker præmie! Jeg tror jeg prøver Pedi-pops idag, men der kan ikke være nogle billeder af mine slidte fødder herinde!

    SvarSlet