tirsdag den 29. januar 2013

Colorcubes - a tasteful colorsmash

Here is the design I mentioned in my previous post! This is my entry for the Nail Art-compitition! :) The theme for the challenge is 'tasteful colorsmash' and therefore I made these matching cubes, which I think is a happy and colorful design, while it's still simple and can go with anything! It was really great to look through my 160+ polishes and find matching colors, but the making of them was a real struggle! I tried with some adhesive tape, but I have never been great with this, and made it on my own instead. I made the dark cubes with the ordinary brushes from the polishes, and afterwards I painted the lighter colors with a thin brush to make the cubes' sharp lines. Im really excited about this contest and I will include the competition's 3 rounds' challenges as my TuesdayChallenge :)


Her er designet jeg nævnte i det tidligere opslag! Det her er mit bidrag til Nail art-konkurrencen! Temaer for første runde er 'Tasteful colorsmash' og derfor lavede jeg disse firkanter, som jeg synes er et farverigt og glad design, mens det stadig er simpelt og kan matche hvad som helst :) Det var virkelig sjovt at kigge mine 160+ neglelakker igennem for at finde matchende farver, men at lave dem var virkelig svært! Jeg prøvede at skære tape-skabeloner (det ses på det lille billede), men har aldrig været god til brugen af tape-skabeloner, og valgte at male dem selv. Jeg lavede de mørke midterste firkanter først (det lille billede) med penslen bare, og derefter malede jeg de ydre lyse farver med en tynd pensel for at få skarpe og lige hjørner. Jeg er virkelig oppe at køre over denne konkurrence os jeg vil bruge dets 3 runders temaer, til mine tuesdaychallenges, så der vil være 100% fokus på dem :) Det skal lige siges at der elimineres konkurrenter for hver runde, men disse fik mig videre(!!), og i denne weekend kommer mit næste bidrag op = ''What's on TV?''-tema :) Jeg tænker sex and the city... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar