onsdag den 14. november 2012

Red Bull Nails - TuesdayChallenge


Her er det endelige resultat! Måske lidt overdrevent og KAPOW-agtigt... Men det er jo også en energidrik :-)

På min pege- og lille finger er symbolet med de to tyre. På langefingeren er der én tyr tæt på, ring fingeren har jeg skrevet 'Red Bull' på og min tommelfinger har vinger, for ja.. drikken giver dig jo vinger ;-) I min værktøjskasse med neglelakker fandt jeg en lyseblå striper, som jeg ikke før har brugt, og den var perfekt til jobbet! Jeg overvejer at poste et billede på 9gag, hvor der står 'I rarely drink Red Bull... But when I do, my nails need to match!' :-P





Here is the final result! It might be a bit too KAPOW-ish... But then again, it is an energy drink!

On my index finger and little finger is the symbol with the two bulls, on the middle finger is one bull up close, the ring finger I've written Red Bull and on my thumb is a set of wings, because... well.. it gives you wings, right? In my toolbox with polishes, I found a light blue striper, which was perfect for the job, and I had never used it until now :) I'm considering to post a photo on 9gag saying 'I rarely drink Red Bull... but when I do, my nails need to match!'

Today (November the 14th) is a blue mani-day to help raise awareness of diabetes! I think my nails could match this event, even though i is an energy drink... But this is the light blue design and it is red Bull light -without sugar ;-) Check out Ninja Polish on Facebook, where there will be more pictures of blue nails today :D


5 kommentarer:

  1. Så lidt! Tak for udfordringen! Hvis du får andre idéer siger du bare til - de her var virkelig sjove at lave :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har altid idéer, men jeg har desværre også en tendens til at komme til at gå lidt amok og glemme at tænke på andre, så derfor forsøger jeg at holde lidt igen, da jeg ellers bare ender med at smække dig en lang liste med 20 forskellige ønsker på. :-p Men jeg kan da give et lille et nu i form af et design med svaner.

      Slet
    2. Det lyder skønt! Jeg kan forestille mig noget med nogle pasteller og noget glimmer - lækkert!
      Jeg overvejer lidt at sætte dem til efter jul, så jeg kan få plads til nogle julenegle :)

      Slet
    3. Det kan jeg godt forstå. Julenegle skal der være plads til. ;-)

      Slet