tirsdag den 27. november 2012

Diamond-nails

Friday I was at my school's big birthday party and for the occasion, I tried some nail wraps/small rhinestones from essence. They are fantastic! I've worn them for 4 days, without loosing one single stone, and when I took the wraps off, to make todays TuesdayChallenge, the wraps remained intact, so with help from a nailglue, the wraps are as good as new - fantastic!


I fredags var jeg til min skoles store fødselsdagsfest og til lejligheden, prøvede jeg nogle nail wraps med små similisten fra essence. De er fantastiske! Jeg har haft dem på i 4 dage nu, uden at miste en eneste, og nu da jeg lige har taget dem af, for at lave min TuesdayChallenge, forblev 'klistermærkerne' intakte! Så med lidt hjælp fra en neglelim er mine nail wraps så gode som nye! Hvor er det skønt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar