tirsdag den 30. oktober 2012

Tuesday challenge - Jack 'The night before christmas'

Så er jeg endelig færdig med min kære Jack! Jeg er ret tilfreds med det færdige resultat, selvom jeg bøvlede lidt med tapen for at have helt runde hoveder -det færdiggjorde jeg i hånden :-)
Jeg brugte Essies 'Blanc' og Models Owns duocrome 'Purple Blue' fra beetlejuice-kollektionen.
Ligenu er jeg på arbejde, men jeg vil erstatte billedet med et bedre når jeg finder opladeren til vores spejlrefleks kamera :-) Jeg syntes også lige I skulle se det seje græskar vi skar igår!



I finally finished my beloved Jack! I'm quite satisfied with the outcome, even though I struggled a bit with the tape to make his head. I used 'Blanc' from Essie and Models Own's duocrome 'Purple Blue'. Right now I am at work but I'll replace the photo with a better when I find the charger for my camera :-)
I also think you should see this awesome pumpkin we cut yesterday!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar