tirsdag den 30. oktober 2012

Glowing halloween nails

Jeg giver jer lige hurtigt et billede af mine negle jeg har haft et par dage nu, men som jeg fjerner idag for at lave mine 'The Night Before Christmas/Jack Skellington'-negle! Jeg ville gerne have lavet mere ud af dem, men jeg må bare forsøge med mine selvlysende lakker en anden gang. Jeg prøvede at tage et billede i mørke, men det kunne jeg ikke finde ud af med mit kamera... øv altså. Men de 4 forskelligtfarvede lakker her lyser alle den samme farve i mørke, nemlig en hvid/lysegul som virkelig skinner igennem. Det er skønt at ligge i mørket i sin seng og kigge på neglene som lyser op. Især spindelvævet og edderkoppens silhuet ses flot, fordi baggrunden jo kun er selvlysende! Frankenstein-monsteret ser også meget sød ud :-)



I'll quickly give you a picture of the nails I've had for a couple of days now, which I'll remove today to make my 'The Night Before Christmas/Jack Skellington'-nails! I wanted to make my nails more detailed but I guess I could try the radiant polishes some other time. I tried to take a picture in the dark, but I couldn't figure out the camera... sucks. But the 4 different colors here all light up in the same color in the dark in a write/light yellow color which really shines through. It is fantastic to lie in the bed in the dark just to look at my nails lighting up. Especially the silhouette of the spiderweb and the spider is clearly seen, because only the background is glowing! The frankenstein-monster also looks cute :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar